2011 m. spalio 30 d., sekmadienis

MOVIE: "Paradise Kiss"


Vakar naršant po azijietiškų filmų bei serialų tinklalapį, mano akis patraukė filmas, kurio pavadinimą išvydus išsišiepiau iki ausų. Filmo antraštė skelbė: „Paradise kiss“(2011). Tai tikriausiai buvo vienas pirmųjų kartų kai išvydus pagal man jau matytą anime ( taip pat skaitytą mangą) pastatytą filmą aš nenusiteikiau skeptiškai ir neištariau sau „O no no no no... jie viską sugadins (cry)“. Ši istorija naujame formate mane tik pradžiugino. Kodėl? Ir pati tiksliai negaliu pasakyti, gal dėl to, jog „Paradise Kiss“ manga buvo viena pirmųjų kurias skaičiau todėl nostalgijos vedama noriu pamatyti viską kas susiję su šia istorija... Nežinau... Bet ką tikrai galiu pasakyti yra tai, jog gal filmas ir nėra labai kuo nors išsiskiriantis, bet aš tikrai nesigailiu praleisto laiko žiūrint jį. Ir tikrai radau vietų, kurias bent dar keletą kartų peržiūrėsiu.

Yukari: How do you know Team Beautiful?
George: In a nutshell... did her... did her... did her... didn‘t do her.
Yukari: You really are your father‘s son, aren‘t you.
George: (grin)
Yukari: I‘ll keep my eye on „didn‘t do“
George: Didn‘t do you, either (grin).

Taigi mano trumpučiai pastebėjimai:

Žiūrint filmą, nesistengiau jo lyginti nei su manga nei su anime, nes jame tikrai yra nuokrypių ir jei žiūrėdama vertinčiau tik tai, būčiau labai „neapsipatenkinus“. Žinoma, kai kas man nepraslydo pro akis pavyzdžiui kaip faktas, kad George savo žilai melsvus plaukus išsikeitė į juodus (ar ten tamsiai rudi? Huh). Miwako taip pat pasekusi George pavyzdžiu persidažė savo rausvus plaukus rudai. Arashi... Jis tai kardinaliai savo įvaizdį pakeitė, bet bent jau ne į blogą pusę (sun). Na o Isabella... Aš ją įsimylėjau, niekad ji nepatraukė dėmesio taip kaip šiame filme (inlove) tik ir laukiau, kada ji pasirodys kadre.

Kitas dalykas kas pradžioje man labai kliudęs žiūrėti filmą buvo tai, kad Hiroyuki Tokumori vaidino aktorius Yusuke Yamamoto ir man tai nežinia kodėl buvo nesuderinama ir net labai (gal todėl, kad aš vis dar neatskiriu jo nuo keistuolio Kayashima Taiki vaidmens seriale „Hana Kimi“? ). Na bet kad ir kaip būtų vėliau akys apsiprato ir buvo visai miela į jį žiūrėt. Tačiau Hiroyuki vaidmenį atliekantis aktorius, nebuvo vienintelis, kuris pradžioje man pasirodė esantis ne vietoje. Osamu Mukai vaidinantis George, man taip pat neatrodė visiškai tinkantis dizainerio vaidmeniui. Nesakau, jog jam vaidinant nėra kur paganyti akių, tačiau visgi jis tiesiog, mano manymu, neturi tos reikiamos dizainerio auros, nes jei jį paimtų, ištrauktų iš konteksto ir pastatytų man kas prieš akis, man nė į galvą neateitų pavadinti jį dizaineriu.

Na o jei kalbą dabar pasuksime labiau į siužetą tai... kaip filmui jis, žinoma, supaprastintas. Palikti tie patys rėmai, bet paveikslo vidus pakeistas (arba tik man taip atrodo, nes gan senokai jau prieš akis mačiau manga ar anime). Pavyzdžiui George filme... NOPE čia aš ir sustosiu geriau, kad nebūtų jokio „Spoiler alert!“ (aš visuomet kalbai pakrypus apie kokį nors siužetą ar įvykį, nesugebu jo papasakoti neatskleidus visų detalių -.- ). Tiesiog patariu pažiūrėti patiems IR būtų gerai, jog sugebėtumėte atsiplėšti nuo mangos ir anime, nes kitu atveju gali filmas susižiūrėti ne taip lengvai, kaip man ;}

Beje, tiems kam mano rašleva neturi jokios reikšmės, nes neturite jokio žalio supratimo, kas yra „Paradise Kiss“ trumpas (išverstas) filmo aprašymas:

Yukari Hayasaka yra pavyzdinga vidurinės mokyklos mokinė, kuri besąlygiškai klauso savo tėvų ir nepraleidinėja pamokų. Tuo metu kai ji pradėjo dvejoti ar žino savo tolesnį gyvenimo kelią, į jos gyvenimą įsiveržė grupelė rūbų dizainą studijuojančių studentų, kuriems priklauso prekės ženklas žinomas, kaip „Paradise Kiss“ . Šiai grupelei reikėjo modelio ateinančiam madų šou ir jie nusprendė, jog Yukari yra tinkama juo būti. Iš pat pradžių Yukari nenorėjo turėti nieko bendro su šia ekscentriškai atrodančia grupe , bet galiausiai jų aistra ir entuziazmas siekiant savo svajonių priverčia Yukari suprasti, jog ji niekad nesidžiaugė savo gyvenimu ir tuo ką daro ir tai ją pastumi prisijungti prie šios grupės bei pradėti siekti savo svajonės.



0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą

Delicious Digg Stumbleupon Favorites More