2011 m. spalio 29 d., šeštadienis

Katytė Tama


Kishigawa traukinių linijoje esanti Kishi traukinių stotis (priklausanti geležinkelio kompanijai Wakayama Electric) būtų pati paprasčiausia eilinė traukinių stotis Japonijoje , jei ne vienas mažytis niuansas: iš traukinio išlipusius keleivius pasitinkanti stoties viršininkė yra geležinkelio kompanijos kepuraitę užsimaukšlinusi katė vardu Tama. Ši 10-11 metų katė gimė ir užaugo Kishi stotyje. Ji yra benamės katės, atneštos į stotį ir vėliau priglaustos vietinės daržovių parduotuvėlės savininkės Toshiko Kayama, atsivestas vaikas.


Tad kokiu būdu ši paprasta niekuo neišsiskirianti katė tapo Kishi stoties viršininke? Atsakymo japonų tradicijų gelmėse ieškoti tikrai nereikia, nes tai ,mano asmenine nuomone, tėra geras kompanijos marketinginis žingsnis:
2006 metais, Kishi traukinių stotis tapo nepilotuojama žmonių, kadangi jos išlaikymas pradėjo nešti vien nuostolius. Kitų metų sausį geležinkelio kompanijos sprendimu stoties viršininke paskelbus katę, ši akimirksniu tapo nacionaline įžymybe taip iš kart padidinant keleivių skaičių šioje sotyje daugiau nei 17% lyginant su praėjusių metų sausio mėnesiu. Na, o iki kovo mėnesio keleivių skaičius pakilo iki 2,1mln. Kas taip pat viršijo visus paskutiniųjų metų stoties rodiklius 10 %. To pasekoje 2008 metų sausį Tama buvo paaukštinta iki „Super“ stoties viršininkės, taip tapdama vienintele „moteriškos lyties“ atstove vadovaujančioje pozicijoje bendrovėje ( juokais vienas iš Wakayama Electric darbuotojų yra užsiminęs apie tai, jog tai 5 pagal svarbumą pozicija bendrovėje). Taip pat Tama už paaukštinimą gavo ir premiją (garantuojančią katei šiokį tokį privatumą) – „kabinetą“, įrengtą perdarius stotyje buvusią bilietų kasą. Tamos „kabineto“ atidaryme dalyvavo net pats Wakayama Electric prezidentas Mitsunobu Kojima. Be „kabineto“ Tama gavo ir du asistentus (kates).

Na o 2009 metais, vis augant šios katytės populiarumui Kishigawa traukinių stotis paleido Tama atvaizdu išdekoruotą traukinį „Tama Densha“ (kurio video galite išvysti straipsnio pabaigoje). Taip pat teko skaityti , jog Okayama miesto gatvėmis rieda panašiai išdekoruotas tramvajus.



Beje, pamiršau paminėti, jog bet kada atvykęs į stotį Tamos nepamatysi, ji kaip visi darbuotojai turi savo darbo valandas – nuo 17 valandos iki 21h , o sekmadieniais visai nedirba.

1 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą

Delicious Digg Stumbleupon Favorites More